iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
یادداشت
دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن

دهم تیرماه هر سال فرصتی است تا با نگاهی تخصصی و عمیق به بخش صنعت ومعدن به عنوان چرخ محرک اقتصاد کشور به بررسی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف این بخش از اقتصاد کشور بپردازیم امسال در حالی بیست و یکیمن سال “روز ملی صنعت و معدن” را گرامی میداریم که شاهد نامهربانی های زیادی به فعالان این بخش…

اشتراک گذاری در

دهم تیرماه هر سال فرصتی است تا با نگاهی تخصصی و عمیق به بخش صنعت ومعدن به عنوان چرخ محرک اقتصاد کشور به بررسی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف این بخش از اقتصاد کشور بپردازیم
امسال در حالی بیست و یکیمن سال “روز ملی صنعت و معدن” را گرامی میداریم که شاهد نامهربانی های زیادی به فعالان این بخش ها هستیم.
قوانین و مقررات دست و پاگیر تا عدم اعتماد کافی به صنعتگران ،بخش عمده ایی از این مشکلات است.شرایط به نحوی رقم خورده است که صنعتگران به جای تمرکز بر تولید و بهبود دائمی محصولات و خدمات خود،در حال نبرد با مشکلات ریز و درشتی هستند که نتیجه قوانین ناکارآمد موجود است و با توجه به وضعیت فعلی روزآمد نشده است.
اوضاع هرچه که باشد جهادگران عرصه صنعت هیچگاه از تلاش باز نخواهند ایستاد و تولید را نه تنها یک وظیفه بلکه ابزاری برای توسعه همه جانبه کشور می دانند و با تمام قدرت به آن متعهد اند.
امیداست با توجه هرچه بیشتر به تولید داخلی و حمایت از تولیدکننده متعهد داخلی شاهد پیشرفت هرچه بیشتر کشور عزیزمان باشیم.
ما نیز در ایراکروز ملی صنعت و معدن” را به همه ای فعالان و تلاشگران این حوزه تبریک عرض می کنیم و برای تمامی صنعتگران کشورمان آرزوی موفقیت داریم.

ورود به حساب کاربری

جهت ثبت نظر پیرامون محتوا یا خبر فوق میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب کاربری

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.

دسته‌بندی‌های نوشته ها