iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری

تولید موثر

شبیه‌سازی محصول و فرآیندها می‌تواند زمان و هزینه‌های توسعه را کاهش دهد

شبیه‌سازی‌ها پروفیل آلومینیوم به ما امکان می‌دهند روی عملکرد، وزن و هزینه مورد نیاز تمرکز کنیم. آزمایش‌ها به ما توانایی حل مسائل را قبل از ساختن نمونه‌های اولیه می‌دهند.

اشتراک گذاری در

شبیه‌سازی‌ پروفیل آلومینیوم به ما امکان می‌دهند روی عملکرد، وزن و هزینه مورد نیاز تمرکز کنیم. آزمایش‌ها به ما توانایی حل مسائل را قبل از ساختن نمونه‌های اولیه می‌دهند.

هنگامی که ما به کاربرد پروفیل آلومینیوم در صنایع خودرویی مانند قطعات ساختاری بدنه، سپرها و سایر اجزای مدیریت تصادف، رکاب‌های جانبی، راکرها، پایه‌های موتور و فریم‌های فرعی نگاه می‌کنیم، شبیه‌سازی‌ها مفید و مقرون به صرفه هستند.

‌‍ ‌

مدل‌های شبیه‌سازی درمقابل تست بخش فیزیکی

امروزه، تست قطعات فیزیکی درمقیاس حداقلی انجام می شود. ولوو فقط در آخرین چرخه توسعه خود آزمایش فیزیکی انجام می‌دهد. دلیل آن این است که مدل‌های شبیه‌سازی قابل اعتماد و قوی هستند. بهبود ظرفیت کامپیوتر نیز عامل مهمی است که شبیه‌سازی مجازی را به جلو می‌برد.

ما شبیه‌سازی محصول را بر روی بهینه‌سازی عملکرد و وزن و هزینه متمرکز می‌کنیم. اما شبیه‌سازی فرآیند نیز مهم است. شبیه‌سازی فرآیند به پیش‌بینی رفتار آلومینیوم در یک عملیات خاص، مانند شکل‌گیری یا خمش گاز فلزی داغ کمک می‌کند. این به طراحی و بهینه‌سازی ابزار شکل‌دهی کمک می‌کند، و درنتیجه زمان تولید را کوتاه می‌کند، و هزینه‌ها را در فرآیند توسعه کاهش می‌دهد.

‌ ‌

شبیه‌سازی محصول و فرآیند با کیفیت بالاتر

اجازه دهید مثالی از نحوه استفاده از شبیه‌سازی‌ها برای یک جزء مدیریت تصادف برای شما بزنم: جعبه تصادف.

نقطه شروع ما همیشه انرژی یا نیرو، اهداف تعیین شده توسط OEM‌های خودرو خواهد بود. ما وزن را با بازی با هندسه (عمدتاً ضخامت دیواره) و با آلیاژهای مختلف بهینه می‌کنیم. این کار در چندین نوبت تکرار انجام می‌شود.

به‌طور معمول، شما دو یا سه طرح دارید که ازطریق یک شبیه‌سازی اجرا می‌کنید تا رفتارهای مختلف را درک کنید. شما مفاهیم مختلف را آزمایش می‌کنید. این به نوعی شبیه یک مطالعه امکان‌سنجی است.

هنگامی که مورد مطلوب را شناسایی می‌کنید، شبیه‌سازی‌های بیشتری را انجام می‌دهید، اکنون با بهینه‌سازی ضخامت دیواره دقیق‌تر. شما همچنین شبیه‌سازی را با اندازه مش ریزتر اجرا می‌کنید که درنتیجه وضوح و کیفیت بالاتری می‌دهد.

‌ ‌

به اطلاعات تخصصی بیشتری نیاز دارید؟
با ما تماس بگیرید تا درباره‌ی راهکارهای خلاقانه در صنعت آلومینیوم اطلاعات بیشتری کسب کنید.