iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری

تولید موثر

صرفه جویی در هزینه با تولید خودروهای سبک و الکتریکی

هدف سال 2021، یعنی رسیدن به 95 گرم دی اکسید کربن به ازای هر کیلومتر، در مقایسه با میانگین فعلی، هدفی جاه طلبانه است.

اشتراک گذاری در

بیایید دوباره به اهداف آلایندگی که اتحادیه اروپا تعیین کرده است و معنای آنها برای تولیدکنندگان تجهیزات اورجینال نگاهی بیندازیم.

هدف سال 2021، یعنی رسیدن به 95 گرم دی اکسید کربن به ازای هر کیلومتر، در مقایسه با میانگین فعلی، هدفی جاه طلبانه است. اگر این میانگین تا قبل از سال 2021 به همین شکل باقی بماند، با جریمه تقریبی 95 یورو به ازای هر گرم، افزایش بالقوه قیمت هر خودرو بسیار قابل توجه خواهد بود.

اهداف کاهش CO2 اتحادیه اروپا برای سال‌های 2025 و 2030 حتی از این هم برای تولیدکنندگان تجهیزات اورجینال هشداردهنده‌تر است. به ترتیب، این اهداف 15٪ و 37.5٪ کمتر از رقم سال 2021 هستند. این اهداف در سال 2019 نهایی شدند.

با این حال، این مقررات طی ساز و کاری، تولیدکنندگان تجهیزات اورجینال را تشویق می‌کنند که وسایل نقلیه با آلایندگی صفر و آلایندگی کم تولید کنند، که کاهش میزان انتشار CO2 مختص یک تولیدکننده تجهیزات اورجینال را شامل میشود، و البته اگر یک تولیدکننده تجهیزات اورجینال تا سال 2025، سهم فروش کل آن از 15% و تا سال 2030 از ٪35 بیشتر شود، تخفیفی هم در میزان تابش CO2 برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

در نتیجه، می‌توان با اطمینان گفت که مقررات، حداقل در اروپا، باعث افزایش شدید تولید خودروهای الکتریکی خواهند شد و این روال همچنان ادامه خواهد داشت. و در نتیجه، تولید خودروهایی با وزن سبک، در آینده نیز یک اولویت کلیدی باقی خواهد ماند.

به اطلاعات تخصصی بیشتری نیاز دارید؟
با ما تماس بگیرید تا درباره‌ی راهکارهای خلاقانه در صنعت آلومینیوم اطلاعات بیشتری کسب کنید.