iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری

صنایع الکترونیک، مخابرات و روشنایی

پروفیل آلومینیوم وال واشر Wall Washer

وال واشرها، ابزارهای نوین نورپردازی خطی هستند که برای توزیع یکنواخت نور از منابع نوری مانند LED یا COB استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها به طور گسترده‌ای برای نورپردازی ساختمان‌ها، گلخانه‌ها به عنوان جایگزین نور خورشید، و آکواریوم‌ها کاربرد دارند. علاوه بر این، قابلیت اتصال به سیستم‌های نورپردازی DMX وال واشرها را به ابزاری ایده‌آل برای ایجاد افکت‌های نوری دینامیک و…

اشتراک گذاری در

وال واشرها، ابزارهای نوین نورپردازی خطی هستند که برای توزیع یکنواخت نور از منابع نوری مانند LED یا COB استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها به طور گسترده‌ای برای نورپردازی ساختمان‌ها، گلخانه‌ها به عنوان جایگزین نور خورشید، و آکواریوم‌ها کاربرد دارند. علاوه بر این، قابلیت اتصال به سیستم‌های نورپردازی DMX وال واشرها را به ابزاری ایده‌آل برای ایجاد افکت‌های نوری دینامیک و حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

‍‌‎

پروفیل آلومینیوم وال واشر Wall Washer
پروفیل آلومینیوم وال واشر Wall Washer

‍‌‎

والواشرها عمدتا از 4 قسمت اصلی تشکیل شده اند:

وال واشرها از جزئیات پیشرفته‌ای در زمینه نورپردازی تشکیل شده‌اند که شامل موارد زیر هستند:

  • لامپ‌های LED یا COB: این لامپ‌ها بر اساس نیازهای نوری و سفارش‌ها مشتری در رنگ‌های متنوعی مانند تک رنگ، RGB هفت رنگ و RGBW فول کالر به صورت خطی نصب می‌شوند.
  • بدنه (فریم یا قاب): ساخته شده از پروفیل آلومینیوم، که علاوه بر اینکه پایه‌ای برای نصب لامپ‌ها به صورت خطی فراهم می‌کند، به عنوان هیت سینک عمل کرده و گرمای حاصل از لامپ‌ها را دور می‌کند.
  • لنز: با استفاده از لنزهای مختلف مانند محدب، تخت، مشجر و یکپارچه (هولدر و لنز یک تکه)، نور را برای پرتاب و پوشش بهتر روی سطوح و تغییر زاویه تابش بهینه می‌کند، که بر کیفیت نور تولیدی تأثیرگذار است.
  • درایور: دارای رنج کاری مشخصی (مثلاً 15 تا 24 وات) است و راندمان بالای آن، که با درصد بیان می‌شود، نشان‌دهنده کیفیت درایور است. درایورهای با کنترل دقیق جریان و ولتاژ، از ایجاد حرارت بیش از حد و احتمال سوختگی لامپ‌ها جلوگیری می‌کنند.

‍‌‎

‍‌‎