iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری

تولید موثر

آلومینیوم آندایز شده برای طراحان نما

هنگام آندایز کردن آلومینیوم، ممکن است از تکنیک‌های جدید فرز (براش)، ایربراش یا گرادینت دیپینگ استفاده کنیم. این کار به مواد درخشندگی می‌بخشد که نمی‌توانید با پوشش پودری یا رنگ به آن برسید.

اشتراک گذاری در

‌ معماران، طراحان و هنرمندان از سراسر جهان زیبایی آلومینیوم آندایز شده را کشف کرده‌اند. از هدفون‌هایی که به اندازه یک سکه هستند گرفته تا نمای ساختمان‌های 200 متر مربعی. تلاش‌های خلاقانه ما به طور مداوم ثابت می‌کند که هیچ محدودیتی برای آنچه که می‌توان با آلومینیوم آندایز شده به دست آورد، وجود ندارد.

معماران عاشق آلومینیوم آندایز شده هستند

آلومینیوم یک متریال جذاب است که به راحتی به عنوان نما و در گوشه‌های ساختمان استفاده می‌شود. نماهای مشکی زیبایی که ما برای یک فروشگاه زنجیره‌ای عطر و لوازم آرایشی می‌سازیم، از مستطیل‌هایی آلومینیومی ‌مدولار استفاده می‌کنند، به این ترتیب هم فروشگاه‌های بزرگ و هم فروشگاه‌های کوچک ظاهری یکدست پیدا می‌کنند. ضایعات این فرآیند بسیار کم است، چون ما از یک تکنیک ماشین کاری احیا کننده استفاده می‌کنیم که در آن یک پروفیل ساختمانی را می‌گیریم و آن را کاملاً ماشین کاری می‌کنیم تا وقتی که هیچ سطح برآمده‌ای وجود نداشته باشد.

ما می‌دانیم افرادی که در ساخت و ساز کار می‌کنند، اغلب در مورد استفاده از آلومینیوم مردد هستند؛ اما وقتی برای اولین بار یک نمای آلومینیومی ‌‌بسازند، به سرعت توجهشان جلب می‌شود. دقت در این قطعات ماشین کاری شده، کار آنها را بسیار آسان می‌کند.

ما در ایراک، همیشه به دنبال پیشرفت هستیم. ما می‌خواهیم نتیجه نهایی کار ما چیزی باشد که هیچ کس قبلاً آن را ندیده است و می‌خواهیم محصولات اکسترودر ما نیز همینگونه باشد. مشتریان محصولات ایراک نیز همینطور فکر می‌کنند، که برای ما یک امتیاز بزرگ است.

به اطلاعات تخصصی بیشتری نیاز دارید؟
با ما تماس بگیرید تا درباره‌ی راهکارهای خلاقانه در صنعت آلومینیوم اطلاعات بیشتری کسب کنید.