iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری

تولید موثر

چگونه انبارهای مدرن از پروفیل آلومینیوم استفاده می‌کنند

در دنیایی که سرعت و قیمت مهمترین فاکتورها هستند، تامین نیازهای صنعت توزیع مشکل است. سیستم‌های انبارداری هوشمند امکان استفاده بهتر از فضا، مرتب‌سازی و تحویل سریع‌تر بسته‌ها، و درنتیجه سود بیشتر را فراهم می‌کنند.

اشتراک گذاری در

توسعه پویای اقتصاد انبار باعث معرفی نوآوری‌هایی در تأسیسات انبار (کردن) شده است. سالن‌های بزرگ با قفسه‌های بی‌انتهایشان؟ دیگر خیر. اکنون ما با استفاده از فناوری‌های هوشمند، و مقدار زیادی آلومینیوم فضاها را خودکار کرده‌ایم. توضیح خواهیم داد چرا.

قرنطینه‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا بطور کلی بر صنایع تأثیر منفی گذاشته‌اند، اما برخی از کسب و کارها از زمان قرنطینه خود برای توسعه استفاده کردند. صنعت پیک یک نمونه است. مصرف‌کنندگانی که مجبور شدند در خانه بمانند و کالاهای خود را از طریق اینترنت خریداری کنند – افرادی مثل من و شما – موج کاری زیادی برای پیک‌ها ایجاد کرده‌اند.

گفتنی است، محدودیت‌های ماندن در خانه ناشی از این ویروس همچنین باعث شد تا پیک‌ها  تعداد کارگرانی را که در سایت‌های خود داشتند را در شیفت کاری‌شان تنظیم کنند. نتیجه؟ کار بیشتر، افراد کمتر.

فناوری نجات‌دهنده است، زیرا شرکت‌های پیک انبارهایی مجهز به مرتب‌کننده‌های (جابجاکننده‌های) رباتیک خودکار ایجاد می‌کنند – زیرا اتوماسیون به سرعت بخشیدن به فرآیندها کمک می‌کند، و در عین حال سطح ایمنی را برای کارکنان افزایش می‌دهد. به زبان ساده: شرکت‌های پیک و لجستیک امروز بدون فناوری مدرن نمی‌توانند دوام بیاورند.

خواص آلومینیوم نیازهای انبارهای مدرن را برآورده می‌کند

آلومینیوم تمام ویژگی‌هایی را که آن را به محبوب‌ترین ماده اولیه برای خلق راه‌حل‌های مدرن و قابل اعتمادی تبدیل می‌کند، ترکیب می‌کند. بدون افت در استحکام ماده، سه برابر سبک‌تر از فولاد است. دوام یک مزیت اضافی است:

مقاوم در برابر خوردگی موضوع بسیار مهمی است، آلومینیوم را می‌توان در ساخت و سازهای مختلف استفاده کرد و حداکثر استحکام را تضمین کرد.

پروفیل‌های آلومینیوم می‌توانند تقریباً هر شکلی به خود بگیرند – و اکستروژن فرآیندی است که می‌تواند با الزامات ساخت و ساز و طراحی سازگار شود. در پروژه‌های انبار پیشرفته، می‌توانید اشکال جداگانه را ترکیب یا عناصر پیچیده‌تری را تولید کنید، مانند سیستم‌های شبکه‌ای با طراحی جداگانه یا عناصر تجهیزات.

علاوه بر این، امکان آنادایز(آنودایز-ANODISING)کردن محصولات باعث می‌شود که عناصر پوشش داده شده با چنین پوششی در برابر سایش و خراش مقاوم‌تر شوند. و این، در مورد تجهیزاتی به تواتر استفاده می شوند، نمی‌تواند بیش از حد تخمین زده شود.

این ویژگی‌ها آلومینیوم را به گزینه‌ای عالی برای ارتقا و ساخت انبارهای مدرن تبدیل می‌کند. برای خلق عناصری مانند ماژول‌ها، قفسه‌ها و سکوها ایده‌آل است – عناصری که فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند، و مشخصه آن‌ها دوام بالای آن‌ها است.

ساختارهای انباری که نیازهای سرمایه‌گذار را برآورده می‌کنند

ساختارها را می‌توان برای پاسخگویی به نیازهای سرمایه‌گذار تطبیق داد. در واقع، کل مفهوم با نیازهای خاص مشتری، محصولات انبار شده و شرایط فضا تطبیق داده می‌شود، به طوری که مواد را می‌توان به اندازه و متناسب با آن جا داد و یک سیستم شبکه آلومینیومی با چگالی بالا با چندین برابر ظرفیت انبارهای سنتی را ارائه کرد.

این تنها کاربرد آلومینیوم در صنعت لجستیک نوآورانه نیست. فلز 100% قابل بازیافت همچنین برای ساخت تجهیزات برای اتوماسیون کامل انبار عالی است.

با وجود اینکه ما در مورد یک سرمایه‌گذاری بزرگ صحبت می‌کنیم، کارشناسان می‌گویند بسته به اندازه سیستم، از یک تا سه سال هزینه خود را بازپرداخت خواهد کرد.

بهبود فرآیندهای لجستیکی انبار با اتوماسیون

ابزارها و فناوری‌های جدید فرآیندهای لجستیک را بهبود می‌بخشند و محدوده وسیعی از نیازهای مشتریان را برآورده می‌کنند. ما امروزه ماشین‌هایی را برنامه‌ریزی می‌کنیم که می‌توانند سرعت پردازش سفارش را افزایش دهند، و در عین حال، اشتباهات را کاهش دهند. همانطور که گفتم، پیک‌ها به سادگی نمی‌توانند بدون پیاده‌سازی اتوماسیون به نتایج رضایت‌بخشی دست یابند.

سیستم‌های انبار کردن خودکار این امکان را به انبارها می‌‌دهد که در سه شیفت بدون هزینه‌های اضافی پرسنلی کار کنند، و فعالیت‌ها در زمینه سازمان و مدیریت منابع انسانی را محدود کنند. بهینه‌سازی همچنین به ما امکان می‌دهد تا از فضا به طور موثرتری استفاده کنیم، و با ارایه راه‌حل‌های صرفه‌جویی در انرژی می‌توان انتشار گاز CO2 را کاهش داد.

در دنیایی که سرعت و قیمت مهمترین فاکتورها هستند، تامین نیازهای صنعت توزیع مشکل است. سیستم‌های انبارداری هوشمند امکان استفاده بهتر از فضا، مرتب‌سازی و تحویل سریع‌تر بسته‌ها، و درنتیجه سود بیشتر را فراهم می‌کنند. آلومینیوم باید نقش اصلی را در این فرآیند ایفا کند.

‌‌

به اطلاعات تخصصی بیشتری نیاز دارید؟
با ما تماس بگیرید تا درباره‌ی راهکارهای خلاقانه در صنعت آلومینیوم اطلاعات بیشتری کسب کنید.