iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری

طراحی پایدار

کاهش هزینه‌ها با نمونه‌های اولیه پروفیل آلومینیوم

استفاده از فرآیند ماشین‌کاری تخلیه الکتریکی برای تولید نمونه اولیه پروفیل آلومینیوم به شما کمک خواهد کرد تا از اشتباهات پرهزینه اجتناب کنید.

اشتراک گذاری در

استفاده از فرآیند ماشین‌کاری تخلیه الکتریکی برای تولید نمونه اولیه پروفیل آلومینیوم به شما کمک خواهد کرد تا از اشتباهات پرهزینه اجتناب کنید.

توانایی ساخت نمونه اولیه ازطریق چاپ سه بعدی، کنترل عددی کامپیوتری – یا ماشین‌کاری CNC – و سایر ابزارها برای فرایند تولید، کاری انقلابی بوده است. توانایی آزمایش و محک زدن یک محصول یا قطعه قبل از ورود به تولید باعث صرفه‌جویی در مواد، زمان و هزینه می‌شود.

داشتن نمونه‌های اولیه در پلاستیک و مواد دیگر مفید است، اما یک مزیت آشکار در ساختن نمونه اولیه از همان موادی که می‌خواهید برای محصول خود استفاده کنید وجود دارد.

نمونه‌های اولیه کاملا کاربردی

با ماشین‌کاری تخلیه الکتریکی (EDM)، نمونه‌های اولیه کاملاً کارآمدی را می‌توان در آلومینیوم ساخت. این‌ها نمایش دقیقی از نحوه عملکرد قطعات آلومینیومی نهایی شما ارائه می‌دهند.

EDM یک فرآیند صنعتی است که از فرسایش جرقه‌ای برای برش فلزات رسانا استفاده می‌کند. برای یک ایده کلی از نحوه عملکرد EDM، یک دستگاه برش پنیری سیمی را تصور کنید که به جای یک تکه پنیر، یک بلوک آلومینیومی را برش می‌دهد. سیم دارای بار الکتریکی مواد را بریده و با جرقه زدن، فلز را فرسایش می‌دهد.

ایراک در برخی از پروژه‌های خود از این فرآیند برای طراحی و ساخت نمونه‌های اولیه آلومینیومی برای مشتریان استفاده کرده است. چرا؟

  • نمونه‌های اولیه از آلومینیوم برش داده می‌شوند و مانند یک اکستروژن تولیدی برای تایید دقیق تناسب، شکل و عملکرد عمل می‌کنند.
  • آن‌ها را می‌توان به سرعت، درعرض یک هفته انجام داد.
  • نیازی به خرید قالب یا سفارش حداقل مواد برای تایید یک قطعه نیست.
  • کنترل ابعادی دقیق امکان ارزیابی تلورانس‌های تولید را فراهم می‌کند.
  • نمونه‌های اولیه آلومینیومی را می‌توان برش داد، جوش داد، سوراخ کرد یا آسیاب کرد و در چند درصد اندک نسبت به نحوه پاسخ محصول نهایی پاسخ خواهد داد.
  • دستگاه EDM سیمی دقیق می‌تواند قطعات ظریف یا نازکی را که از نظر ابعادی دقیق هستند، برش دهد.
  • آن‌ها توانایی خلق ویژگی‌ها روی یک قطعه، و آزمایش نحوه تعامل آن‌ها با اکستروژن، پیچ و مهره یا قطعات دیگر را ارائه می‌دهند.

به اطلاعات تخصصی بیشتری نیاز دارید؟
با ما تماس بگیرید تا درباره‌ی راهکارهای خلاقانه در صنعت آلومینیوم اطلاعات بیشتری کسب کنید.