iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,150,000
شمش آلیاژ AS9U3 الماس آلومینیوم گلپایگان 1,140,000
شمش آلیاژ ADC12 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,130,000
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,140,000
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,140,000
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,060,000
بورس
فرمول پیشنهادی برای قیمت‌گذاری آلومینیوم

وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون وی ۳ فرمول پیشنهادی برای قیمت گذاری محصولات فولادی، مس و آلومینیوم را اعلام کردند. به گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از بورس پرس، در تازه ترین تصمیم مسئولان برای صنایع و شرکت های بورسی ، وزیر صنعت خواهان لزوم استفاده از دستورالعمل جدید برای قیمت گذاری آلومینیوم،مس و محصولات فولادی شده است….

اشتراک گذاری در
محمد شریعتمداری-وزیر صمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون وی ۳ فرمول پیشنهادی برای قیمت گذاری محصولات فولادی، مس و آلومینیوم را اعلام کردند.

به گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از بورس پرس، در تازه ترین تصمیم مسئولان برای صنایع و شرکت های بورسی ، وزیر صنعت خواهان لزوم استفاده از دستورالعمل جدید برای قیمت گذاری آلومینیوم،مس و محصولات فولادی شده است.

براساس این گزارش، محمد شریعتمداری در نامه ایی به حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی خود که ۲۴ اسفند نوشته شده ، با اشاره به نامه ۲۲ دی سال گذشته سازمان برنامه و بودجه در مورد اثر رشد قیمت محصولات فولادی بر شاخص های تعدیل و با هدف جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها، از لزوم دستورالعمل جدید خبر داد.

سینکی نیز در نامه ایی به ۵ معاون و همچنین مدیرعامل بورس کالا ، محاسبه نرخ پایه شمش در بورس کالا بر اساس فرمول پیشنهادی وزارت صنعت را اعلام کرد.

منبع:بورس پرس

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.