iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,150,000
شمش آلیاژ AS9U3 الماس آلومینیوم گلپایگان 1,140,000
شمش آلیاژ ADC12 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,130,000
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,140,000
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,140,000
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,060,000
بزرگان صنعت آلومینیوم جهان
معرفی بزرگان صنعت آلومینیوم:روسال Rusal

روسال، (Rusal) شرکت آلومینیم سازی روسیه که به‌عنوان بزرگترین شرکت آلومینیم جهان شناخته می‌شود که بیش از ۹٪ درصد از آلومینیم اولیه و در حدود ۹٪ درصد از آلومینا جهان را تولید می‌کند. شرکت روسال در سال ۲۰۰۷ پس از ادغام شرکت آلومینیم روسیه، شرکت سوآل و دارایی‌های بخش تولید آلومینای شرکت سوئیسی گلنکور راه‌اندازی شد. شرکت روسال در ۱۹ کشور دارای فعالیت بوده و شمار کارکنان آن بیش از ۷۲،۰۰۰ نفر می‌باشد. دفتر…

اشتراک گذاری در
شرکت آلومینیوم روسیه-روسال-Rusal aluminium

روسال، (Rusal) شرکت آلومینیم سازی روسیه که به‌عنوان بزرگترین شرکت آلومینیم جهان شناخته می‌شود که بیش از ۹٪ درصد از آلومینیم اولیه و در حدود ۹٪ درصد از آلومینا جهان را تولید می‌کند.

شرکت روسال در سال ۲۰۰۷ پس از ادغام شرکت آلومینیم روسیه، شرکت سوآل و دارایی‌های بخش تولید آلومینای شرکت سوئیسی گلنکور راه‌اندازی شد. شرکت روسال در ۱۹ کشور دارای فعالیت بوده و شمار کارکنان آن بیش از ۷۲،۰۰۰ نفر می‌باشد.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر مسکو قرار دارد و مرکز مالی و دفتر بین‌المللی آن نیز، در نیوجرسی، ایالات متحده آمریکا مستقر می‌باشد. سهام شرکت روسال، در بازارهای بورس مسکو، بورس یورونکست و بورس هنگ کنگ دادوستد می‌شود.

محصولات شرکت روسال Rusal :

آلومینیم
آلومینا
بوکسایت
آلیاژ آلومینیم

درآمد:

۱۲٫۳ $ میلیارد دلار (۲۰۱۱)

وب سایت رسمی:www.rusal.ru

 

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.