iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,200,550
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,589,680
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
صنعت آلومینیوم ایران
احتکار 165 میلیارد ریال شمش آلومینیوم در قم

به گزارش اتاق خبر ایراک و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی قم گفت: در این انبار یک میلیون و 20 هزار کیلوگرم انواع ورق و شمش آلومینیوم وجود دارد که با توجه به شواهد موجود به احتکار و قاچاق مشکوک است. آقای نیرومند افزود: در بررسی ها و رصد های انجام شده…

اشتراک گذاری در

به گزارش اتاق خبر ایراک و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی قم گفت: در این انبار یک میلیون و 20 هزار کیلوگرم انواع ورق و شمش آلومینیوم وجود دارد که با توجه به شواهد موجود به احتکار و قاچاق مشکوک است.

آقای نیرومند افزود: در بررسی ها و رصد های انجام شده از سوی این اداره کل، یک شرکت وارد کننده آلومینیوم با دریافت ارز دولتی در سال 96 اقدام به واردات کالا کرده بود و علیرغم تعهد این شرکت نسبت به عرضه کالا به بازار ، مقدار زیادی از شمش ها را در انباری که در سیستم جامع انبارها نیز شماره ثبت ندارد، احتکار کرده است.

وی گفت: اینکه این انبار مربوط به این شرکت باشد در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

نیرومند در ادامه با اشاره به شمش های وارداتی موجود در انبار گفت: علاوه بر احتکار ، ظن قاچاق کالا نیز به این شرکت وارد است که برای اعلام نتایج قطعی احتیاج به بررسی ها بیشتر است.

وی به مردم اطمینان خاطر داد که اداره کل تعزیرات حکومتی با قاطعیت با هر نوع تخلف، گران فروشی  و اختفا به شدت برخورد خواهد کرد و از تمام صاحبان انبارها و شرکت ها و وارد کنندگان خواست تا با ارائه اسناد قانونی خود و تعیین تکیف کالاهایشان، راه هر گونه ثبت تخلف را بر فعالیت خود ببندند.

[aparat id=”MaE7h”]

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.