iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,383,435
شمش آلیاژ ADC12 آلیاژ و ریخته گری فن آوری ذوب گلپایگان 1,110,000
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,301,872
اخبار بین المللی صنعت آلومینیوم
انتشار جدیدترین بیانیه محصول محیط زیستی اکستروژن آلومینیوم AEC

طی این هفته، سازمان بین‌المللی تجارت آلومینیوم (AEC)، جدیدترین بیانیه خود را در رابطه با اکستروژن آلومینیوم و ارزیابی چرخه حیات آن منتشر ساخت. ارزیابی حساسیت این سازمان نشان می‌دهد که سهام داران چه نقشی در کاهش ردپای کربنی محصولات دارند. در این بیانیه به جزییات تاثیر اکستروژن آلومینیوم روی محیط زیست آمریکا و کانادا پرداخته شد. اطلاعات این پژوهش…

اشتراک گذاری در
یانیه محصول محیط زیستی اکستروژن آلومینیوم AEC

طی این هفته، سازمان بین‌المللی تجارت آلومینیوم (AEC)، جدیدترین بیانیه خود را در رابطه با اکستروژن آلومینیوم و ارزیابی چرخه حیات آن منتشر ساخت.

ارزیابی حساسیت این سازمان نشان می‌دهد که سهام داران چه نقشی در کاهش ردپای کربنی محصولات دارند.
در این بیانیه به جزییات تاثیر اکستروژن آلومینیوم روی محیط زیست آمریکا و کانادا پرداخته شد. اطلاعات این پژوهش برگرفته از بررسی حدود سه جین گیاه و اجرای صد اکستروژن در این دو کشور است.
این انجمن اظهار داشت که پژوهش انجام شده بسیار عظیم‌تر از پژوهش سال ۲۰۱۶ بود زیرا ۱.۷۵ میلیارد پوند محصول یا حدود ۳۸ درصد از خروجی آمریکای شمالی در سال ۲۰۲۰ را پوشش می‌داد. گزارشات این پژوهش «از سیر تا پیاز» اکستروژن آلومینیوم را پوشش می‌داد، به طوری که یک گزارش به جزییات ارتقای گرمایش اکستروژن می‌پردازد و در گزارش دیگر به روش‌های غیر گرمایشی اشاره می‌شود.

اگرچه مدل‌های مختلف اکستروژن در هر دو پژوهش ذکر شده، جای خالی اطلاعات نهایی احساس می‌شود تا محققان به بررسی تاثیر روش‌های تکمیلی و ارتقای حرارت روی محیط زیست بپردارند.
گزارش پیشینه پژوهش شامل نتیجه‌گیری جامع از هر دو تحقیق است و به بررسی جنبه‌هایی نظیر داده‌های هر مرحله، منابع اطلاعاتی ثانویه، فرضیات کلیدی، ارزیابی سناریوهای جایگزین در رابطه با داده‌های کلیدی، کیفیت داده و ارزیابی نهایی می‌پردازد.
گای شارپنتیر، رئیس کمیته رهبری AEC، در نشست خبری اظهار داشت که گزارش از جمله ابزارهای ارزشمند در دست تصمیم‌گیرندگان اکستروژن آلومینیوم است.

«ارزیابی حساسیت یکی از نکات برجسته این مهم است که نشان می‌دهد طراحان و متخصصان باید نسبت به چه مواردی آگاه باشند. بیانیه محیط زیست نشان می‌دهد که مشخص نمودن تاثیر اکستروژن روی گرمایش جهانی (که با دی اکسید کربن نمایش داده می‌شود) ماده اولیه و پیش نیاز کار ماست یعنی همان مجوز یا ماده خام ما برای انجام این فرایند است.»

 

شارپنتیر در ادامه افزود: «ارزیابی حساسیت نشان می‌دهد که متخصصان، طراحان و معماران می‌توانند با تنظیم اهرم‌های خاص در منبع مواد خام میزان استخراج کربن در محصولات خود را کمتر کنند. آن‌ها باید قبل از شروع فرایند با کارشناسان تماس برقرار کنند تا همگام با استانداردهای محیط زیست قدم بردارند.»

 

 

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.