iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 آلیاژ و ریخته گری فن آوری ذوب گلپایگان 1,110,000
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,383,435
شمش آلیاژ ADC12 فناوران آلومینیوم ایده آل آمیژه 960,000
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,301,872
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 995,000
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 990,000
بزرگان صنعت آلومینیوم جهان
معرفی بزرگان صنعت آلومینیوم:روسال Rusal

روسال، (Rusal) شرکت آلومینیم سازی روسیه که به‌عنوان بزرگترین شرکت آلومینیم جهان شناخته می‌شود که بیش از ۹٪ درصد از آلومینیم اولیه و در حدود ۹٪ درصد از آلومینا جهان را تولید می‌کند. شرکت روسال در سال ۲۰۰۷ پس از ادغام شرکت آلومینیم روسیه، شرکت سوآل و دارایی‌های بخش تولید آلومینای شرکت سوئیسی گلنکور راه‌اندازی شد. شرکت روسال در ۱۹ کشور دارای فعالیت بوده و شمار کارکنان آن بیش از ۷۲،۰۰۰ نفر می‌باشد. دفتر…

اشتراک گذاری در
شرکت آلومینیوم روسیه-روسال-Rusal aluminium

روسال، (Rusal) شرکت آلومینیم سازی روسیه که به‌عنوان بزرگترین شرکت آلومینیم جهان شناخته می‌شود که بیش از ۹٪ درصد از آلومینیم اولیه و در حدود ۹٪ درصد از آلومینا جهان را تولید می‌کند.

شرکت روسال در سال ۲۰۰۷ پس از ادغام شرکت آلومینیم روسیه، شرکت سوآل و دارایی‌های بخش تولید آلومینای شرکت سوئیسی گلنکور راه‌اندازی شد. شرکت روسال در ۱۹ کشور دارای فعالیت بوده و شمار کارکنان آن بیش از ۷۲،۰۰۰ نفر می‌باشد.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر مسکو قرار دارد و مرکز مالی و دفتر بین‌المللی آن نیز، در نیوجرسی، ایالات متحده آمریکا مستقر می‌باشد. سهام شرکت روسال، در بازارهای بورس مسکو، بورس یورونکست و بورس هنگ کنگ دادوستد می‌شود.

محصولات شرکت روسال Rusal :

آلومینیم
آلومینا
بوکسایت
آلیاژ آلومینیم

درآمد:

۱۲٫۳ $ میلیارد دلار (۲۰۱۱)

وب سایت رسمی:www.rusal.ru

 

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.