iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم سال 2023

این کنفرانس 3روزه که توسط گروه فعال در حوزه آلومینیوم تحت عنوان «آلوکبک» و مرکز تحقیقات آلومینیوم «رگال» برگزار می‌شود بخش‌های گوناگونی دارد که در آن‌ها یافته‌های فعالیت‌های تحقیقاتی اخیر همه کشورهای دنیا در حوزه سازه‌های آلومینیومی ارائه خواهند شد. انتظار می‌رود شاهد حدودا 90 مقاله و ارائه‌ تخصصی از کشورهای مختلف باشیم. مرکز گردهمایی شهر «کبک» با همکاری دانشکده…

سه شنبه 1 فروردین 0
کبک، کانادا
اشتراک گذاری در

دو عضو باشگاه سفیران شهر «کبک» این رویداد بین‌المللی را در پایتخت کانادا کلید زدند. آقای «هوشنگ علمداری» رئیس «رگال» یا همان گروه راهبردی و مرکز تحقیقات آلومینیوم دانشگاه لاوال و آقای «نیکولاس بوسوناد» استاد تمام دانشکده مهندسی آب و عمران دانشگاه لاوال این دو فرد هستند.
کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم 2023 فرصتی منحصربه‌‌فرد است تا دانشگاهیان، متخصصان تحقیق و توسعه، مجریان بازاریابی و فروش، مهندسان صنعتی و کارخانه، مدیران کنترل کیفیت، و دیگر رهبران برجسته صنعت آلومینیوم را دورهم جمع کند.

اشتراک گذاری در

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.