iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری

تولید موثر

طرح‌های خود را به محصولات نهایی آلومینیومی فوق‌العاده تبدیل کنید

با کمک چند نکته‌ی تولیدی و نمونه‌سازی دقیق، طرح‌های خود را به محصولات نهایی آلومینیومی فوق‌العاده تبدیل کنید.

اشتراک گذاری در

با کمک چند نکته‌ی تولیدی و نمونه‌سازی دقیق، طرح‌های خود را به محصولات نهایی آلومینیومی فوق‌العاده تبدیل کنید.

پیش از رسیدن محصول نهایی به دست مشتری، مسائل متعدد در حوزه‌ی طراحی و مهندسی و تولید بایستی حل و فصل شوند. با ورود تمامی دست‌اندرکاران به این فرآیند در مراحل اولیه، ساخت و تولید طرح‌های بزرگ آسان‌تر خواهد شد، بدون اینکه جذابیت آنها کاهش یابد. تکرار متعدد یک فرآیند در یک طرح نیز می‌تواند با همکاری اولیه، شدیداً کاهش یابد.

در صورت امکان، با حذف مراحل تولید، کاهش ضایعات، اطمینان در استفاده از مناسب‌ترین مواد، و کاهش استفاده از ابزارهای گران قیمت از طریق اصلاح طرح محصولات با نمونه‌های اولیه‌ی آلومینیومی، صرفه‌جویی قابل‌توجهی را می‌توان در فرآیند تولید به دست آورد.

نمونه‌های اولیه‌ی آلومینیومی

نمونه‌سازی دارای مزایای بسیاری، از جمله نمود اکستروژن (extrusion)بسیار دقیق، کنترل تولرانس فشرده (tight tolerance)، کاهش هزینه و زمان تکمیل فرآیند سریع است. یک روش کارآمد برای ایجاد نمونه‌های اولیه، استفاده از یک فرآیند صنعتی به نام ماشین‌کاری تخلیه الکتریکی (EDM) (Electrical discharge machining)است که می‌تواند به جای تولید پلاستیک یا مواد دیگر، نمونه‌های اولیه‌ی آلومینیومی را تولید کند. این فرآیند به طراحان و معماران، نمود بسیار دقیق‌تری از آنچه با چاپ سه‌بعدی یا فناوری‌های نمونه‌سازی مرسوم دیگر امکان‌پذیر است را ارائه می‌دهد.

درک امکانات اکستروژن

آلومینیوم چندکاره (Versatile) می‌تواند از طریق فرآیند اکستروژن(فرآیند تولید پروفیل آلومینیوم)، به شکل‌های پیچیده با ابعاد و اشکال مختلف ساخته شود. مهم است که بدانیم چگونه طراحی اکستروژن هوشمند، امکان ترکیب قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتر به یک شکل را بدون هزینه‌ی اضافه (بدون نیاز به جوشکاری یا اتصال) فراهم می‌کند. برای مثال، یک طراح می‌تواند با اضافه کردن ویژگی‌های ساده به یک پروفیل، مانند پورت‌های پیچ، قابلیت جفت‌وجور شدن، رد مهره‌ها و غیره، به راحتی عملکرد و قابلیت یک جزء تشکیل دهنده را افزایش داده و مراحل پردازش ثانویه را حذف کند.

معمولاً این ویژگی‌ها و قابلیت‌های اضافی، تأثیر هزینه‌ای غیرقابل تشخیصی بر خود پروفیل دارند، اما صرفه‌جویی هزینه‌ی بسیار مستقیمی را فراهم می‌کند.

درک چگونگی مونتاژ بهتر محصول

راه و روش‌های بسیار زیادی برای افزودن قابلیت‌ها یا ویژگی‌ها به یک محصول اکسترودشده وجود دارد. به علاوه، روش‌های متعددی برای مونتاژ راحت‌تر یک محصول یا وسیله وجود دارد که به کاهش زمان و هزینه می‌انجامد. بحث فقط در مورد بهینه‌سازی ایجاد یک طراحی عالی و رسیدن به نتیجه‌ی بهتر برای طراحی شما است.

به اطلاعات تخصصی بیشتری نیاز دارید؟
با ما تماس بگیرید تا درباره‌ی راهکارهای خلاقانه در صنعت آلومینیوم اطلاعات بیشتری کسب کنید.