iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری

آلومینیوم پلاس

چگونه در آلومینیوم پلاس ثبت نام کنم؟

اگر آگاهی از قیمت آلومینیوم برای شما بسیار مهم بوده و تغییرات لحظه‌ای آن بر تصمیم‌های کلان شما تاثیر گذار است، وجود منبعی تخصصی برای بررسی دائمی و سریع قیمت‌ها چه در کامپیوتر و چه در موبایل، مورد نیاز است. آلومینیوم پلاس به صورت اختصاصی، پنل هوشمندی را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد و تنها با شماره همراه…

اشتراک گذاری در

اگر آگاهی از قیمت آلومینیوم برای شما بسیار مهم بوده و تغییرات لحظه‌ای آن بر تصمیم‌های کلان شما تاثیر گذار است، وجود منبعی تخصصی برای بررسی دائمی و سریع قیمت‌ها چه در کامپیوتر و چه در موبایل، مورد نیاز است.

آلومینیوم پلاس به صورت اختصاصی، پنل هوشمندی را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد و تنها با شماره همراه خود، می‌توانید در این پلتفرم ثبت نام کرده و از خدمات مفید آن بهره‌مند شوید. وجود پنل اختصاصی، امکان سفارشی سازی، دریافت نمودارهای مقایسه‌ای و تحلیل آنها، تنها بخشی از خدمات این پلتفرم می‌باشد.

با ما همراه باشید تا از سیر تا پیاز ثبت نام در پلتفرم را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم.

 

چگونه در آلومینیوم پلاس ثبت نام کنم؟
چگونه در آلومینیوم پلاس ثبت نام کنم؟

‍‌‎

  • ابتدا وارد سایت اصلی ایراک شوید. روی گزینه اختصاصی آلومینیوم پلاس کلیک کنید. ( همچنین می‌توانید به صورت مستقیم به روی گزینه ثبت نام که در تصویر با عدد 2 نمایش داده شده است، وارد صفحه ثبت نام شوید.)
  • پس از اینکه وارد صفحه آلومینیوم پلاس شدید، می‌توانید امکانات این پلتفرم را به صورت کامل و مفصل مشاهده کنید. این پلتفرم آنچنان ویژگی‌های کاربردی فراوانی دارد که پس از مطالعه آن، برای ثبت نام مصمم خواهید شد. شما می‌توانید روی گزینه ثبت نام رایگان کلیک کنید.

‍‌‍‌‎

چگونه در آلومینیوم پلاس ثبت نام کنم؟
چگونه در آلومینیوم پلاس ثبت نام کنم؟

  • در این قسمت پنجره‌ای باز می‌شود که تنها با وارد کردن نام، نام خانوادگی، شماره موبایل، رمز دلخواه که شامل عدد و حروف باشد و قبولی شرایط، وارد مرحله چهارم می‌شوید.
  • بخاطر مسائل امنیتی و تائید شماره همراه، منتظر دریافت پیامک باشید و عدد ارسالی را در محل مربوطه وارد نمایید.
  • به شما تبریک می‌گوییم. به راحتی توانستید در آلومینیوم پلاس ثبت نام کرده و عضو خانواده بزرگ آلومینیوم پلاس شوید.

همان لحظه پنل شخصی شما فعال شده و اکنون می‌توانید از خدمات این سیستم هوشمند بهره‌مند شوید. در دفعات بعدی تنها با وارد کردن شماره موبایل و رمز عبور، به پنل خود دسترسی داشته باشید.

‍‌‎

‍‌‎