iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 آلیاژ و ریخته گری فن آوری ذوب گلپایگان 1,110,000
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,383,435
شمش آلیاژ ADC12 فناوران آلومینیوم ایده آل آمیژه 960,000
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,301,872
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 995,000
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 990,000
اخبار بین المللی صنعت آلومینیوم
آلومینیوم صحار (SA) شرکت خود را افتتاح کرد

آلومینیوم صحار (SA) شرکت خود را در بیست و‌پنجمین دوره کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم عرب (عربال ۲۰۲۳) که اخیراً در ریاض برگزار شده است، افتتاح کرد.

اشتراک گذاری در
عربال ۲۰۲۳

این نمایشگاه رویداد تجاری برتر خاورمیانه برای صنعت آلومینیوم است و امسال با عنوان «آلومینیوم: آینده، از معدن تا فضا» برگزار شد که کاربردهای آلومینیوم را نشان می‌دهد.

   این رویداد ۳ روزه که به میزبانی شرکت معدنی عربستان سعودی (معادن) برگزار شد، کنفرانسی ویژه با حضور تولیدکنندگان اولیه آلومینیوم در منطقه و علاقه‌مندان به صنعت آلومینیوم خاورمیانه. این کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی، کارگاه‌های مختلف، ارائه‌های نوآورانه، بحث‌های مربوط به پنل، سخنرانی‌های مهم از پیشگامان صنعت، بررسی آخرین روندها، چالش‌ها و فرصت‌ها در بخش آلومینیوم مانند دستیابی به کربن‌زدایی صنعت و خلوص صفر، ترویج پویایی بازار، شیوه‌های پایداری و تاثیر پیشرفت‌های فناورانه را شامل می‌شد.

در جلسه بعدی، مدیر عملیات صحار، آنیلو بوریم، به ابتکارات مختلفی اشاره کرد که تلاش‌های بازیافت شرکت را که در جهت رسیدن به اهداف کربن‌زدایی هستند، بهبود می‌بخشند. علاوه بر این، مهندس ارشد فرآیند در صحار، روآ الشیزاوی، در جلسه‌ای که برای برجسته‌سازی مشارکت‌های ارزشمند زنان در این صنعت تعیین شده بود، نقش استعدادهای زنان در ارائه چشم انداز رشد بلندپروازانه صنعت آلومینیوم GCC را شفاف‌سازی کرد.

   صحار در عربال ۲۰۲۳ در طول کنفرانس ۳ روزه در فعالیت‌های مختلفی شرکت کرد، من‌جمله به نمایش گذاشتن غرفهٔ خود در نمایشگاه. در اولین روز، مدیر عامل صحار، انگر سعید المسعودی، نظرات خود را در مورد چالش‌های فعلی و فرصت‌های آینده صنعت آلومینیوم در جریان هیئت‌مدیره ذوب‌آهن عرب قرار داشت.

   شایان ذکر است که اولین دوره عربال در سال ۱۹۸۳ در کویت با هدف گرد هم آوردن بازیگران پیشرو در صنعت آلومینیوم خاورمیانه به منظور تقویت روابط و بحث در مورد مسائل و ارائه نمای کلی از صنعت آلومینیوم برگزار شد. در طول ۴۰ سال گذشته، این رویداد به یک رویداد معروف بین‌المللی تبدیل شده است و رهبران صنعت آلومینیوم در سراسر جهان را برای شبکه‌سازی و انجام تجارت گرد هم می‌آورد.

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.