iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,200,550
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,589,680
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
بورس
تایید فروش بلوک ۱۹ درصدی ایرالکو

معامله بلوک ۱۹ درصد سهام شرکت آلومینیوم ایران که در روز ۱۵ اسفندماه سال گذشته در بورس عرضه و به همان قیمت پایه هر سهم ۲۰۰۰ ریال فروخته شد، قطعی شد. به گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از تجارت نیوز،تعداد یک میلیارد و ۱۵ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۳۸۷ سهم معادل ۱۹٫۵۳ درصد سهام شرکت آلومینیوم ایران-ایرالکو در…

اشتراک گذاری در

معامله بلوک ۱۹ درصد سهام شرکت آلومینیوم ایران که در روز ۱۵ اسفندماه سال گذشته در بورس عرضه و به همان قیمت پایه هر سهم ۲۰۰۰ ریال فروخته شد، قطعی شد.

به گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از تجارت نیوز،تعداد یک میلیارد و ۱۵ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۳۸۷ سهم معادل ۱۹٫۵۳ درصد سهام شرکت آلومینیوم ایران-ایرالکو در روز ۱۵ اسفندماه سال گذشته (منبع:واگذاری بلوک فایرا ) توسط سازمان خصوصی‌سازی در بورس اوراق بهادار عرضه و به قیمت پایه تعیین شده، فروخته شد.

این میزان سهام به قیمت پایه هر سهم ۲۰۰۰ ریال به وکالت از سوی موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به صورت یک‌جا و تجمیعی روی میز فروش رفته بود.

همچنین این بلوک ۱۹٫۵۳ درصدی سهام شرکت آلومینیوم ایران به‌صورت ۲۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۴ سال برای این عرضه اطلاع‌رسانی شده بود که خریدار باید در مدت ۹ روز کاری پس از قطعیت معامله، وجه نقد آن را پرداخت و بقیه را طی اقساط شش ماهه به حساب خصوصی‌سازی واریز کند.

بر این اساس معاونت بازار شرکت بورس تهران اعلام کرد معامله بلوک ۱۹ درصد سهام شرکت آلومینیوم ایران پس از ارائه فرم تسویه خارج از پایاپای دیروز قطعی شد.

منبع:تجارت نیوز

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.