iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,383,435
شمش آلیاژ ADC12 آلیاژ و ریخته گری فن آوری ذوب گلپایگان 1,110,000
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,301,872
صنعت آلومینیوم ایران
تشریح آخرین وضعیت پرونده واگذاری آلومینیوم المهدی

رییس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، آخرین وضعیت پرونده آلومینیوم المهدی و هرمزال را تشریح کرد. براساس گزارش ها آلومینیوم المهدی حدود هزار میلیارد تومان ارزش گذاری غیرواقعی شده و بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که باید متعهد پرداخت این مبلغ شود، اما هنوز نسبت به پرداخت آن اقدام نکرده است. به گزارش اتاق خبر…

اشتراک گذاری در
آلومینیوم المهدی

رییس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، آخرین وضعیت پرونده آلومینیوم المهدی و هرمزال را تشریح کرد.

براساس گزارش ها آلومینیوم المهدی حدود هزار میلیارد تومان ارزش گذاری غیرواقعی شده و بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که باید متعهد پرداخت این مبلغ شود، اما هنوز نسبت به پرداخت آن اقدام نکرده است.

به گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از خبرگزاری خانه ملت،بهرام پارسایی،رییس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح آخرین وضعیت پرونده واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزال، گفت: کمیسیون اصل ۹۰ پرونده واگذاری این مجتمع را از سازمان واگذاری مطالبه کرد و پرونده به کمیسیون اصل ۹۰ رسیده و اکنون در حال بررسی این پرونده هستیم، تا واقعیت ها به صورت مشخص تر هویدا  و به موضوع واگذاری آلومینیوم المهدی رسیدگی شود.
رییس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، افزود: گزارشی از تخلفات آلومینیوم المهدی تهیه شده و در صحن علنی قرائت می شود که ماحصل پرونده برای رسیدگی به قوه قضاییه ارسال می شود.
وی با اشاره به احتمال دیوان شدن کمیسیون اصل ۹۰، ادامه داد: اگر کمیسیون اصل ۹۰ دیوان شود حدود ۲ شعبه از قوه قضاییه در دیوان اصل ۹۰ مستقر می شود که در این صورت دیوان تسریع کننده و تاثیرگذار می شود.

آلومینیوم المهدی حدود هزار میلیارد تومان ارزش گذاری غیرواقعی شده است
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اگر یک قاضی در کمیسیون اصل ۹۰ حضور دائم داشته و در اختیار این دیوان باشد از واقعیات پرونده بهتر اطلاع یافته و بهتر می تواند به پرونده ورود کند.
وی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون اصل ۹۰ با حضور نمایندگان دیوان محاسبات، ایمیدرو و سازمان بازرسی کشور، افزود: براساس گزارش ها آلومینیوم المهدی حدود هزار میلیارد تومان ارزش گذاری غیرواقعی شده و بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که باید متعهد پرداخت این مبلغ شود، اما هنوز نسبت به پرداخت آن اقدام نکرده است.

آلومینیوم المهدی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی دارایی و برق دارد​
پارسایی با بیان اینکه آلومینیوم المهدی ۷۰۰ میلیارد تومان به ایمیدرو بدهکار است، ادامه داد: مجتمع تاکنون هیچ مبلغی به ایمیدرو پرداخت نکرده و حدود ۳۰۰ میلیارد تومان نیز بدهی دارایی و برق دارد که پرداخت نکرده است و همچنین به بانک بدهی داشته که وثیقه ای جایگزین نکرده است و در حال حاضر دولت این بدهی را پرداخت می کند که این موضوعات نیز باید دقیق مشخص شود.
رییس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ارزش گذاری غیرواقعی و بدهی هایی که تاکنون مجتمع آلومینیوم داشته و پرداخت نکرده بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است.

منبع:خبرگزاری خانه ملت

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.