iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 آلیاژ و ریخته گری فن آوری ذوب گلپایگان 1,110,000
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,383,435
شمش آلیاژ ADC12 فناوران آلومینیوم ایده آل آمیژه 960,000
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,301,872
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 995,000
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 990,000
اخبار بین المللی صنعت آلومینیوم
توسعه و تجهیز کارخانه آلومینیوم تاجیکستان با کمک شرکت روسی

وزیر صنعت و فناوری‌های نوین تاجیکستان اعلام کرد که بزرگترین کارخانه متالورژی کشورش قصد دارد  تجهیزات لازم را از «اورالمش» شرکت ماشین‌آلات روسیه خریداری کند.

اشتراک گذاری در
Tajik Aluminium Company

به گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از خبرگزاری فارس، «شیرعلی کبیر»، وزیر صنعت و فناوری‌های نوین تاجیکستان اعلام کرد که بزرگترین کارخانه متالورژی کشورش قصد دارد  تجهیزات لازم را از «اورالمش» شرکت ماشین‌آلات روسیه خریداری کند.

وزیر صنعت و فناوری‌های نوین تاجیکستان در این مورد در جریان دیدار با هیات منطقه «سوردلوفسک» روسیه اعلام کرد.

وی گفت: امروز شاهد مذاکرات بسیار خوبی بودیم و بر این باوریم که در آینده نزدیک توافق‌نامه‌ای بین کارخانه آلومینیوم تاجیک، Talco و «اورالمش» روسیه به ارزش حدود 3 میلیارد روبل امضا خواهد شد.

شایان ذکر است که در چارچوب این مذاکرات «رجب‌بای احمدزاده»، استاندار منطقه سغد تاجیکستان اظهار داشت که تحریم‌های غرب تنها تاجیکستان و روسیه را به سمت همکاری نزدیک‌تر سوق می‌دهد.

پیش از این «ایوگینی کویواشف»، استاندار منطقه «سوردلوفسک» روسیه با «امامعلی رحمان»، رئیس جمهور تاجیکستان دیدار و در مورد امکان جذب سرمایه‌گذاری و گسترش همکاری‌های اقتصادی بین مناطق دو کشور گفت‌وگو کردند.

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.