iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,200,550
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,589,680
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
اخبار بین المللی صنعت آلومینیوم
حمل آلومینیوم از تاجیکستان و ترانزیت از ایران

برگزاری اجلاس ۴ جانبه برای حمل آلومینیوم از تاجیکستان و ترانزیت از ایران   معاون بهره برداری و سیرو حرکت راه آهن در دیدار با سفیر تاجیکستان بر فعال کردن کریدور تاجیکستان – ازبکستان – قزاقستان و ایران برای حمل ۲ میلیون تن بار در سال تاکید کرد . به گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از تین‌نیوز ، ابراهیم…

اشتراک گذاری در
تاجیکستان

برگزاری اجلاس ۴ جانبه برای حمل آلومینیوم از تاجیکستان و ترانزیت از ایران

 

معاون بهره برداری و سیرو حرکت راه آهن در دیدار با سفیر تاجیکستان بر فعال کردن کریدور تاجیکستان – ازبکستان – قزاقستان و ایران برای حمل ۲ میلیون تن بار در سال تاکید کرد .

به گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از تین‌نیوز ، ابراهیم محمدی معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفیر تاجیکستان در خصوص فعال شدن حمل شمش آلومینیوم در مسیر تاجیکستان به بندرعباس از حمل ماهانه ۵ هزار تن پودر آلومینیوم از جاجرم به تاجیکستان و صادرات یک میلیون تن نفت خام از ری به سرخس و تاجیکستان نزدیک خبر داد .

وی گفت : امیدواریم در اجلاس ۴ جانبه ای که به زودی با حضور نمایندگان راه آهن های تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان برگزار می شود، برای شروع حمل شمش آلومینیوم از تاجیکستان و عبوراز ایران به تفاهم اصلی برسیم .

محمدی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ در آینده نزدیک حمل ۵هزار تن پودر آلومینیوم و صادرات نفت خام صورت می گیرد.

منبع:تین نیوز

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.