iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,200,550
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,589,680
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
اخبار بین المللی صنعت آلومینیوم
روسال از لیست تحریم ایالات متحده خارج می شود

پس از آن‌که مدیر عامل اجرایی و ۷ عضور هیأت مدیره روسال از سمت خود استعفا دادند، آلگ دریپاسکا، در روز ۲۵ مِی استعفای خود را نیز تسلیم شرکت کرد تا روسال بالاخره از تحریم‌های آمریکا خارج شود. ایالات متحده از اوایل ماه آوریل، به‌منظور اعمال فشار بر ۷ میلیاردر روس وابسته به دولت، ۱۲ شرکت مختلف که بخش اعظمی…

اشتراک گذاری در

پس از آن‌که مدیر عامل اجرایی و ۷ عضور هیأت مدیره روسال از سمت خود استعفا دادند، آلگ دریپاسکا، در روز ۲۵ مِی استعفای خود را نیز تسلیم شرکت کرد تا روسال بالاخره از تحریم‌های آمریکا خارج شود.

ایالات متحده از اوایل ماه آوریل، به‌منظور اعمال فشار بر ۷ میلیاردر روس وابسته به دولت، ۱۲ شرکت مختلف که بخش اعظمی از سهام آن‌ها در اختیار این ۷ نفر بود را تحریم کرد.روسال در این بین، بزرگ‌ترین شرکت تحریم شده ایالات متحده بود که با تأمین بیش از ۷ درصد آلومینیوم جهان، نقش مؤثری در بازار آلومینیوم داشته است.

دولت ترامپ اعلام کرده بود که در صورت استعفا و واگذاری سهام آلگ دریپاسکا، روسال را از لیست شرکت‌های تحریم شده خارج خواهد کرد.

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.