iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,200,550
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,589,680
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
اخبار بین المللی صنعت آلومینیوم
شرکت چینی ZhongWang به قاچاق آلومینیوم به ایالات‌متحده محکوم شد

میلیاردر چینی Zhongtian مالک شرکت ZhongWang دومین شرکت اکسترود آلومینیوم جهان به قاچاق پالت‌های آلومینیومی به ایالات‌متحده محکوم شدند. به‌گفته دولت ایالات‌متحده، این میلیاردر چینی تاکنون توانسته از پرداخت 1.8 میلیارد دلار تعرفه مالیاتی فرار کند. به‌گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از رویترز،شرکت زونگ‌وانگ (ZhongWang)، بزرگترین شرکت اکسترود آلومینیوم در آسیا،و دومین تولیدکننده در جهان، به‌همراه زونگ تیان لیو…

اشتراک گذاری در

میلیاردر چینی Zhongtian مالک شرکت ZhongWang دومین شرکت اکسترود آلومینیوم جهان به قاچاق پالت‌های آلومینیومی به ایالات‌متحده محکوم شدند. به‌گفته دولت ایالات‌متحده، این میلیاردر چینی تاکنون توانسته از پرداخت 1.8 میلیارد دلار تعرفه مالیاتی فرار کند.


به‌گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از رویترز،شرکت زونگ‌وانگ (ZhongWang)، بزرگترین شرکت اکسترود آلومینیوم در آسیا،و دومین تولیدکننده در جهان، به‌همراه زونگ تیان لیو -Zhongtian (مدیرعامل 55 ساله شرکت) محکوم به قاچاق آلومینیوم به ایالات‌متحده شده‌اند. این شرکت اکسترودهای آلومینیومی را به‌صورت ظاهری جوش داده و پالت‌های آلومینیومی تولید می‌کرد تا بتواند از تعرفه‌های مالیاتی فرار کند.

درواقع هیچ پالتی فروخته نشده و شرکت‌های طرف معامله با این شرکت چینی، محصولات را به اسم اکسترود آلومینیومی خریداری می‌کردند. محصولات موردنظر از بندر جنوبی کالیفرنیا وارد ایالات‌متحده شده و در انباری که تحت نظارت لیو بوده، تجمع می‌یافتند. علاوه بر لیو، دوست سرمایه‌گذارش زائو چن و شائو نیز در پروژه قاچاق آلومینیوم دست داشته‌اند.

درصورت اثبات این اتهام، لیو، چن و شائو همگی محکوم به 5 سال زندان شده و شرکت‌هایی که در این قاچاق همکاری داشته‌اند، با عواقب سختی ازطرف ایالات‌متحده روبرو خواهند شد.

 

Zhongtian
Zhongtian

 

 

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.