iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,200,550
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,589,680
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
بورس
فرمول پیشنهادی برای قیمت‌گذاری آلومینیوم

وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون وی ۳ فرمول پیشنهادی برای قیمت گذاری محصولات فولادی، مس و آلومینیوم را اعلام کردند. به گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از بورس پرس، در تازه ترین تصمیم مسئولان برای صنایع و شرکت های بورسی ، وزیر صنعت خواهان لزوم استفاده از دستورالعمل جدید برای قیمت گذاری آلومینیوم،مس و محصولات فولادی شده است….

اشتراک گذاری در
محمد شریعتمداری-وزیر صمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون وی ۳ فرمول پیشنهادی برای قیمت گذاری محصولات فولادی، مس و آلومینیوم را اعلام کردند.

به گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از بورس پرس، در تازه ترین تصمیم مسئولان برای صنایع و شرکت های بورسی ، وزیر صنعت خواهان لزوم استفاده از دستورالعمل جدید برای قیمت گذاری آلومینیوم،مس و محصولات فولادی شده است.

براساس این گزارش، محمد شریعتمداری در نامه ایی به حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی خود که ۲۴ اسفند نوشته شده ، با اشاره به نامه ۲۲ دی سال گذشته سازمان برنامه و بودجه در مورد اثر رشد قیمت محصولات فولادی بر شاخص های تعدیل و با هدف جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها، از لزوم دستورالعمل جدید خبر داد.

سینکی نیز در نامه ایی به ۵ معاون و همچنین مدیرعامل بورس کالا ، محاسبه نرخ پایه شمش در بورس کالا بر اساس فرمول پیشنهادی وزارت صنعت را اعلام کرد.

منبع:بورس پرس

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.