iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,383,435
شمش آلیاژ ADC12 آلیاژ و ریخته گری فن آوری ذوب گلپایگان 1,110,000
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,301,872
آلومینیوم و فناوری
همکاری شرکت آلومینیوم امارات EGA با مایکروسافت در تولید “آلومینیوم دیجیتال”

همکاری شرکت جهانی آلومینیوم امارات EGA با شرکت مایکروسافت شعبه مستقر در امارات متحده عربی در تولید “آلومینیوم دیجیتال”

اشتراک گذاری در
همکاری شرکت آلومینیوم امارات EGA با مایکروسافت در تولید "آلومینیوم دیجیتال"

به گزارش اتاف خبر ایراک، شرکت جهانی آلومینیوم امارات EGA (سهامی عام)، این هفته شراکت جدیدی را با مایکروسافت امارات برای همکاری در صنعت نسل 4.0 و تحولات دیجیتال کلی برای صنعت آلومینیوم در سطح جهانی اعلام کرده است.

این توافق جدید دو شرکت را ملزم به اجرای نقشه راه دیجیتال شرکت آلومینیوم امارات می کند، طرحی که هدف آن پیاده سازی فناوری تحول آفرین جدیدی در حوزه دیجیتال است. تا به امروز این نقشه راه نوآوری هایی را در حوزه هوش مصنوعی و داده های بزرگ اجرایی کرده است.

عبدالناصر بن کلبان، مدیر اجرایی شرکت جهانی آلومینیوم امارات، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که این توافق اخیر فرصت های جدیدی را برای شرکت وی به ارمغان می آورد.

در حال حاضر، عملیات، کسب و کار و تجربه کارکنان شرکت آلومینیوم امارات با بهره گیری از صنعت نسل و تحولات دیجیتال گسترده‌ در جهان، در حال تغییر است. همکاری ما با مایکروسافت به ما این امکان را می‌دهد که این روند را به عنوان یک پیشگام در منطقه و صنعت خود تسریع، مقیاس پذیر و حفظ کنیم. 

شرکت جهانی آلومینیوم امارات اظهار داشت که این دو شرکت در عملیات خود یک بستر ابری تحت عنوان  ” Microsoft Azure Cloud ” را توسعه خواهند داد که به گفته او از هوش مصنوعی و ابزارهای مناسب داده های کلان برای افزایش و بهبود اتوماسیون استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، یک دسکتاپ مجازی مبتنی بر ابر جدید نیز قرار است پیاده‌سازی شود که رابط کاربری سریع‌تر و ایمن‌تری را برای کارکنان شرکت جهانی آلومینیوم امارات فراهم می‌کند.

کارلو کی نظام، مدیر ارشد بخش دیجیتال  شرکت آلومینیوم امارات، گفت که این همکاری بهترین فرصت ها و نتایج را در هر دو سازمان به ارمغان خواهد آورد.

 ترکیب استعداد ها، قدرت و فناوری شرکت جهانی آلومینیوم امارت و شرکت مایکروسافت با یکدیگر این امکان را فراهم میکند تا پیشرفته‌ترین قابلیت‌های دیجیتال و پلتفرم ابری هیبریدی را در صنعت آلومینیوم توسعه دهیم. در عین حال، پایداری زیست محیطی زیرساخت محاسباتی شرکت آلومینیوم را بهبود خواهیم بخشید و از امنیت و عملیات یکپارچه دارایی های ابری عمومی و خصوصی خود بهره مند خواهیم شد. 

 

نعیم یازبک، مدیر کل شرکت مایکروسافت امارات متحده عربی، گفت که شرکت او مشتاق همکاری بیشتر با شرکت جهانی آلومینیوم امارات است.

ما مفتخریم که با شرکت جهانی آلومینیوم امارات، بزرگترین تولیدکننده “آلومینیوم ممتاز” در جهان شریک هستیم تا تحول همگام با صنعت نسل 4.0 خود را تسریع بخشیم و در عین حال پیشگام پیشرفت‌های بیشتر در فناوری ابری خود مایکروسافت برای خدمات تولیدی باشیم. من مشتاقانه منتظر همکاری های بیشتر بین شرکت جهانی آلومینیوم و مایکروسافت در آینده، هم در سطح محلی و هم در سطح جهانی هستم. 

شرکت جهانی آلومینیوم گلوبال مستقر در ابوظبی، امارات متحده عربی، یک شرکت آلومینیومی است که از ادغام بین شرکت های آلومینیوم دبی (DUBAL) و آلومینیوم امارات (EMAL) در سال 2013 ایجاد شده است. ارزش شرکت جهانی آلومینیوم امارات در زمان ادغام، 15 میلیارد دلار برآورد شده بود. این شرکت به طور مساوی متعلق به شرکت توسعه موبادالا ابوظبی و شرکت سرمایه گذاری دبی است. درآمد شرکت جهانی آلومینیوم امارات از طریق ذوب بوکسیت/آلومینا و آلومینیوم اولیه است.

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.