iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,200,550
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,589,680
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
اخبار بین المللی صنعت آلومینیوم
چین به دنبال ساخت کارخانه آلومینیوم در تاجیکستان

رئیس بخش اطلاعات و تحلیل کارخانه آلومینیوم «تالکو» تاجیکستان از احداث یک کارخانه آلومینیوم جدید در این کشور توسط شرکت چینی «یوننان» خبر داد. به گزارش اتاق خبر ایراک ،«ایگور ساتاروف» رئیس بخش اطلاعات و تحلیل کارخانه آلومینیوم «تالکو» تاجیکستان در نشستی خبری گفت: شرکت چینی «یوننان» در سال آینده ساخت کارخانه آلومینیوم جدیدی را در کشور آغاز خواهد کرد….

اشتراک گذاری در
چین به دنبال ساخت کارخانه آلومینیوم در تاجیکستان

رئیس بخش اطلاعات و تحلیل کارخانه آلومینیوم «تالکو» تاجیکستان از احداث یک کارخانه آلومینیوم جدید در این کشور توسط شرکت چینی «یوننان» خبر داد.

به گزارش اتاق خبر ایراک ،«ایگور ساتاروف» رئیس بخش اطلاعات و تحلیل کارخانه آلومینیوم «تالکو» تاجیکستان در نشستی خبری گفت: شرکت چینی «یوننان» در سال آینده ساخت کارخانه آلومینیوم جدیدی را در کشور آغاز خواهد کرد.

توافق در مورد ساختمان کارخانه جدید در نزدیکی کاخانه آلومینیوم تالکو طی آخرین سفر «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان به چین در اواخر آگوست سال جاری حاصل شد.این شرکت چینی در حال حاضر مراحل فنی و اقتصادی این کارخانه را آماده کرده است.

ظرفیت تولیدی کاخانه آلومینیوم جدید ۵۰۳ هزار تن آلومینیوم اولیه در سال می‌باشد.در ساختار این کارخانه همچنین ریخته‌گری ۸۰۰ هزار تن در سال و تولید آند ۳۰۰ هزار تن در سال می‌باشد.

انتظار می‌رود ساختمان این کارخانه جدید که هزینه آن یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار می‌باشد، در سال آتی آغاز و زمان ساخت آن یک سال و نیم ادامه خواهد یافت.آغاز فعالیت این کارخانه جدید امکان یک هزار و ۱۰۰ شغل جدید با دستمزد بالا برای شهروندان تاجیکستان را فراهم می‌کند.

همچنین به موازات کارخانه جدید، کارخانه آلومینیوم تالکو با ظرفیت ۵۱۷ هزار تن آلومینوم در سال فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

طی سه ماهه سال جاری کارخانه آلومینیوم تالکو تاجیکستان ۷۶ هزار تن آلومینیوم اولیه تولید کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۷ هزار تن کمتر است.

تاجیکستان قصد دارد تولیدات آلومیینوم در سال‌های آینده را به یک میلیون تن برساند.

منبع:ca-irnews

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.