iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,200,550
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,589,680
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
اخبار بین المللی صنعت آلومینیوم
کاهش 22 درصدی صادرات تالکو

خدمات گمرکی تاجیکستان از کاهش ۲۲ درصدی صادرات آلومینیوم این کشور(تالکو) به بازارهای خارجی در سال ۲۰۱۷ میلادی خبر داد. به گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از فارس،خدمات گمرک تاجیکستان از کاهش ۲۲ درصدی حجم صادرات آلومینیوم این کشور به بازارهای خارجی در سال گذشته میلادی، خبر داد.بنابه این گزارش، طی سال گذشته میلادی تاجیکستان حدود ۱۰۳ تن آلومینیوم  به…

اشتراک گذاری در
تاجیکستان

خدمات گمرکی تاجیکستان از کاهش ۲۲ درصدی صادرات آلومینیوم این کشور(تالکو) به بازارهای خارجی در سال ۲۰۱۷ میلادی خبر داد.

به گزارش اتاق خبر ایراک به نقل از فارس،خدمات گمرک تاجیکستان از کاهش ۲۲ درصدی حجم صادرات آلومینیوم این کشور به بازارهای خارجی در سال گذشته میلادی، خبر داد.بنابه این گزارش، طی سال گذشته میلادی تاجیکستان حدود ۱۰۳ تن آلومینیوم  به میزان بیش از ۲۰۳ میلیون دلار صادر کرده است.

با این حال قیمت آلومینیوم در بازارهای جهانی طی این مدت هزار ۹۷۰ دلار برای هر یک تن را تشکیل می داد.این در حالی است که در سال ۲۰۱۶ میلادی «دوشنبه» حدود ۱۳۲ تن آلومینیوم و محصولات آماده شده از آن را با قیمت متوسط هزار ۵۹۰ دلار برای هر یک تن صادر کرده و ۲۱۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

حجم محصولات تولیدی این شرکت طی ۱۰ ماه سال ۲۰۱۷ میلادی ۸۵٫۶ میلیون تن یا ۳۳۰٫۴ میلیون سامانی (۳۷٫۴ میلیون دلار) را تشکیل داده است.

شرکت آلومینیوم تاجیک(تالکو) قصد دارد تولید آلومینیوم اولیه را تا سال ۲۰۲۰ تا ۳۰۰ تن افزایش دهد.

منبع:خبرگزاری فارس

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.