iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,200,550
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,589,680
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
صنعت آلومینیوم ایران
افزایش۹٫۷درصدی تولید آلومینیوم در ایران

شرکت های بزرگ آلومینیوم کشور طی ۲ ماهه نخست سال ۹۷، ۹٫۷ درصد آلومینیوم تولید کردند. به گزارش اتاق خبر ایراک و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت های ایرالکو، المهدی و هرمزال طی ماه های فروردین و اردیبهشت، ۶۰ هزار و ۹۴۷ تن آلومینیوم (خالص، بیلت، آلیاژ، دی سی و براده) تولید کردند. این رقم در…

اشتراک گذاری در
افزایش9.7درصدی تولید آلومینیوم در ایران

شرکت های بزرگ آلومینیوم کشور طی ۲ ماهه نخست سال ۹۷، ۹٫۷ درصد آلومینیوم تولید کردند.

به گزارش اتاق خبر ایراک و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت های ایرالکو، المهدی و هرمزال طی ماه های فروردین و اردیبهشت، ۶۰ هزار و ۹۴۷ تن آلومینیوم (خالص، بیلت، آلیاژ، دی سی و براده) تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۵۵ هزار و ۵۶۸ تن بود.

از این میزان، شرکت های ایرالکو ۳۰ هزار و ۳۳ تن،هرمزال ۱۹ هزار و ۲۴ تن و المهدی ۱۱ هزار و ۸۹۰ تن آلومینیوم تولید کردند.

شرکت آلومینای ایران طی ۲ ماهه امسال، ۱۴۷ هزار و ۴۹۸ تن «بوکسیت»، ۴۱ هزار و ۵۲۳ تن «پودر آلومینا»، ۷۰ هزار و ۵۸۹ تن «هیدرات آلومینیوم» و ۲۳ هزار و ۵۸۶ تن آهک تولید کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۵ هزار و ۴۱ تن بوکسیت، ۴۱ هزار و ۵۸۲ تن پودر آلومینا، ۶۹ هزار و ۴۲۵ تن هیدرات آلومینیوم و ۲۳ هزار و ۳۰۸ تن آهک)، به ترتیب ۲۸ درصد افزایش، یک دهم درصد کاهش، ۱٫۷ درصد افزایش و یک درصد افزایش یافت.

منبع:ایمیدرو

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.