iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,383,435
شمش آلیاژ ADC12 آلیاژ و ریخته گری فن آوری ذوب گلپایگان 1,110,000
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,301,872
اخبار بین المللی صنعت آلومینیوم
آمریکا تعرفه واردات آلومینیوم از ترکیه را به 20درصد افزایش داد

ترامپ در یک پیام توییتری، ضمن اعلام دستور دو برابر شدن تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم از ترکیه، نوشت:ارزش واحد پول ترکیه، لیر، به سرعت در برابر دلار بسیار قوی ما، سقوط می‌کند.   به گزارش اتاق خبر ایراک و به نقل از معدن نیوز، رئیس‌جمهور آمریکا با دو برابر کردن تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم از ترکیه، گفت: روابط…

اشتراک گذاری در
turkey and usa
ترامپ در یک پیام توییتری، ضمن اعلام دستور دو برابر شدن تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم از ترکیه، نوشت:ارزش واحد پول ترکیه، لیر، به سرعت در برابر دلار بسیار قوی ما، سقوط می‌کند.

 

به گزارش اتاق خبر ایراک و به نقل از معدن نیوز، رئیس‌جمهور آمریکا با دو برابر کردن تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم از ترکیه، گفت: روابط واشنگتن و آنکارا در حال حاضر اصلا خوب نیست.

«دونالد ترامپ»‌ رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه(1397/05/19) اعلام کرد تعرفه‌های گمرکی واردات آلومینیوم و فولاد از ترکیه را دو برابر کرده است.

ترامپ در یک پیام توییتری، ضمن اعلام دستور دو برابر شدن تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم از ترکیه، نوشت: «در حالی که ارزش واحد پول ترکیه، لیر، به سرعت در برابر دلار بسیار قوی ما، سقوط می‌کند».

پیام توییتری ترامپ در مورد افزایش تعرفه گمرکی آلومینیوم
پیام توییتری ترامپ در مورد افزایش تعرفه گمرکی آلومینیوم

وی با بیان اینکه تعرفه گمرکی واردات آلومینیوم به 20 درصد و فولاد به 50 درصد افزایش می‌یابد، تاکید کرد: «در برهه کنونی، روابط ما با ترکیه اصلا خوب نیست».

لازم بذکر است که  تنها 3% ارزش صادرات محصولات آلومینیومی مشمول این تعرفه‌ها از ترکیه، به مقصد آمریکا بود.

بازار صادرات آلومینیوم ترکیه
بازار صادرات آلومینیوم ترکیه

 

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.