iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ ADC12 آلیاژ و ریخته گری فن آوری ذوب گلپایگان 1,110,000
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,383,435
شمش آلیاژ ADC12 فناوران آلومینیوم ایده آل آمیژه 960,000
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,301,872
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 995,000
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 990,000
صنعت آلومینیوم ایران
راه اندازی اولین پلتفرم تحلیلی بازار آلومینیوم در کشور

پس از مدت ها تلاش مستمر، اولین پلتفرم آنلاین و تخصصی صنعت آلومینیوم کشور توسط ایراک راه اندازی و در اختیار عموم قرار گرفت.

اشتراک گذاری در

نتیجه یکسال تلاش مستمر متخصصین ایراک به بار نشست و  اولین پلتفرم آنلاین تحلیل بازار آلومینیوم با تمرکز بر ارائه تحلیل های جامع و ارائه گزارشات کاربردی به طیف گسترده ای از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی صنعت آلومینیوم ایران راه اندازی شد.

یکی از بزرگترین کمبودها و نقاط ضعف در صنعت استراتژیک آلومینیوم، نبود مرجعی برای ارائه اطلاعات و بررسی عوامل موثر بر بازار این فلز تاثیرگذار و مهم است.

ایراک با درک این مهم اقدام به بررسی کارشناسی و ایجاد زیرساخت های لازم برای رفع این نیاز ضروری در صنعت آلومینیوم کشور نمود.

انواع محصولات اولیه آلومینیومی (انواع شمش های آلومینیومی)بعنوان مواد خام و خوراک واحدهای تولیدی نقش مهمی در قیمت تمام شده انواع محصولات تولید شده آلومینیومی دارند.

لذا بررسی و اطلاع از وضعیت این محصول در بازار، عاملی کلیدی و حیاتی برای تولیدکنندگان است و از طرفی میزان عرضه ها و قیمت تمام شده محصولات اولیه آلومینیومی در بازار نیز می تواند یکی از عوامل بررسی جایگاه و موقعیت مالی شرکت های عرضه کننده در بورس باشد.

این پلتفرم هوشمند با استفاده از آمار و اطلاعات رسمی از مراجع ذیصلاح و تحلیل آن، انبوهی از داده ها و نمودارهای کاربردی را در اختیار کاربر گذاشته و این توانمندی را به شما می دهد تا ارزیابی مناسبی از وضعیت موجود یا آینده صنعت آلومینیوم داشته باشید و حتی این امکان را خواهید داشته که از شرایط بازار در روزها،هفته ها و ماه های قبل نیز با خبر شوید.

علاوه بر بازار داخل سعی شده است بازارها و بورس های جهانی نیز بعنوان یک عامل تاثیرگذار در این سیستم گنجانده شود.اطلاع از روند بازارهای بین المللی و پیش بینی تاثیرات کوتاه مدت و میان مدت آن ،توانایی تصمیم گیری فوری و موثر را به شما خواهد داد.

تمرکز و یکپارچکی این اطلاعات حیاتی و تحلیل آسان تمامی شاخص های کلیدی، آن هم بدون دانش بالای مالی باعث می شود تا مرجعی قابل اعتماد و در دسترس  در اختیار شما باشد تا بتوانید تمامی عوامل را در یک سیستم منسجم مشاهده و ارزیابی کنید.

امکانات تعاملی و اطلاع رسانی یکی از نقاط قوت این پلتفرم است به صورتیکه شما نیاز ندارید که دائما در حال بررسی و مشاهده اطلاعات باشید،هر زمان که تغییری در قیمت ها یا عرضه ها در بورس صورت گرفت شما به سرعت از آن آگاه خواهید شد.

در آلومینیوم پلاس نیاز صنایع بزرگ تا واحدهای کوچک تولیدی و یا فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بورس پیش بینی و ابزارهای متعددی برای بررسی هر یک از شاخص های موثر و تاثیرگذار در قیمت محصولات آلومینیومی در نظر گرفته شده است.

بیش از تصورتان…

امکاناتی که برای اولین بار در اختیار شما قرار گرفته است

  • شفافیت اطلاعات و قیمت ها
  • دسترسی ساده و آسان به آرشیو اطلاعات
  • بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی و مالی
  • دریافت قیمت و اطلاعات به تفکیک هر محصول
  • تحلیل شاخص های کلیدی هر محصول
  • تحلیل آمارها بر اساس قیمت،عرضه،تقاضا و ارزش معاملات
  • دریافت اطلاعیه های عرضه به صورت پیامک و ایمیل
  • و…

دستیار هوشمند و قابل اعتماد شما

تصمیمات مهم را به پشتوانه آخرین و دقیق ترین آمار واطلاعات بگیرید

  • دسترسی به آمار و اطلاعات آلومینیوم در بورس ایران و بورس فلزات لندن
  • تحلیل رفتاری عرضه کننده های بورس
  • پیش بینی آینده قیمت ها و میزان عرضه ها در بورس
  • ارزیابی و تحلیل تمامی عوامل عرضه و تقاضای محصولات
  • مشاهده نمودارهای کاربردی بر اساس اجزای معاملات بورس
  • و…

و انبوهی از امکانات و قابلیت های متنوع و کاربردی دیگر…

در این بخش می توانید با پلتفرم آلومینیوم پلاس بیشتر آشنا شوید یا در بخش آلومینیوم پلاس خلاصه قیمت ها را مشاهده کنید و یا با ثبت نام و ورود به آلومینیوم پلاس به اطلاعات بیشماری دسترسی داشته باشید.

امیدواریم که حاصل این تلاش، گامی موثر در رشد و اعتلای صنعت کشورمان باشد.

با احترام، تقدیم به تمامی تولیدکنندگان پر تلاش کشورمان

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.