iran فارسی
english English
ورود به حساب کاربری
شمش آلیاژ LM2 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,113,000
شمش آلیاژ AS9U3 صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان 1,210,850
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,586,403
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,383,435
شمش آلیاژ ADC12 آلیاژ و ریخته گری فن آوری ذوب گلپایگان 1,110,000
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,301,872
آلومینیوم و فناوری
شرکت آلکوآ اولین آلومینای غیر متالورژیک کم کربن را معرفی کرد

به گزارش اختصاصی اتاق خبر ایراک، شرکت آلومینیوم آلکوا، پیشگام صنعت آلومینیوم در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیلوانیا، اعلام کرده است که برند آلومینای با کربن کم EcoSource را توسعه خواهد داد. این گسترش شامل درجات NMA غیر فلزی آلومینا مانند هیدرات‌ها و مواد خاموش‌کننده مانند مواد سرامیکی، شیشه‌ای و مقاوم در برابر حریق است. برند EcoSource در حال حاضر، تنها…

اشتراک گذاری در
شرکت آلکوآ اولین آلومینای غیر متالورژیک کم کربن را معرفی کرد

به گزارش اختصاصی اتاق خبر ایراک، شرکت آلومینیوم آلکوا، پیشگام صنعت آلومینیوم در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیلوانیا، اعلام کرده است که برند آلومینای با کربن کم EcoSource را توسعه خواهد داد. این گسترش شامل درجات NMA غیر فلزی آلومینا مانند هیدرات‌ها و مواد خاموش‌کننده مانند مواد سرامیکی، شیشه‌ای و مقاوم در برابر حریق است.

برند EcoSource در حال حاضر، تنها برند آلومینا با کربن کم است، که در ابتدا تنها در درجه آلومینای SGA (به معنای آلومینای شیشه‌ای) تولید شده است و میانگین شدت معادل دی‌اکسید کربن (CO2e) آن کمتر از 0.6 تن در هر تن آلومینا است.

کلی توماس، معاون اجرایی و رئیس اجرایی شرکت آلکوا Alcoa در یک بیانیه خبری گفت که این تصمیم به دلیل تقاضای مشتریان اتخاذ شده است. وی بیان کرد: “شرکت آلکوا بزرگترین تولید کننده آلومینای غیر فلزی خارج از چین است و ما به گسترش برند EcoSource خود به مشتریان بیشتر به عنوان یک تحول مهم در نمایه محصول خود افتخار می‌کنیم. ما امروز راه حل هایی را ارائه می دهیم تا به مشتریانمان کمک کنیم که به هدف کاهش انتشارات گازهای گلخانه ای خود بپردازند.”

برند EcoSource جزء خط تولید Sustana شرکت آلکوا قرار دارد. این خط تولید شامل محصولاتی با کربن کم است، به عنوان مثال EcoLum (آلومینیوم با کربن کم) که کمتر از 4.0 تن CO2e منتشر می‌کند و EcoDura که حداقل 50 درصد محتوای بازیافتی دارد. محصول EcoLum در درجات مختلفی از جمله فلزیابی، قطعات فلزی، بلوک فلزی، شاخه فلزی، پالایش بالا و P1020 موجود است. همچنین محتوای بازیافتی EcoDura برای مشتریان ساختمانی و دریافت امتیاز LEED بسیار مفید است.

تمامی خطوط تولید سه خط Sustana که تحت استاندارد عملکرد ASI گواهی شده‌اند، و شرکت به طور کلی طبق استاندارد زنجیره تأثیر ASI گواهی شده است. این محصولات با توجه به کربن کم و محتوای بازیافتی بالا، به عنوان یک گزینه پایدار در صنعت آلومینیوم شناخته شده‌اند.

شرکت آلکوا همچنین می‌تواند به خریداران EcoLum و EcoSource گواهینامه تولید مسئولانه را از موسسه پایداری آلومینیوم (ASI) ارائه دهد.

در نهایت، این توسعه برند EcoSource به عنوان یک پاسخ به نیازهای مشتریان برای محصولات پایدار و کم‌کربن، و همچنین به منظور افزایش مسئولیت اجتماعی شرکت آلکوا، صورت گرفته است.

‍‌‎‏

‍‌‎‏

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.